بنر جیبی تست

بلاگ جیبی تست

جیبی تست

جیبی تست چیست؟

جیبی تست یک سایت یا به عبارتی یک سامانه تست زنی آنلاین می باشد که برای اولین بار در کشور با ویژگی های متنوع راه اندازی شده است. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی این ویژگی ها بپردازیم.

همیشه در دسترس بودن جیبی تست

جیبی تست چون به صورت برخط یا همان آنلاین می باشد در هر زمان و مکانی در دسترس شماست. تصور کنید در مسیر محل کار، مدرسه، مسافرت، مهمانی، اتوبوس، مترو و هر جایی که امکان استفاده از کامپیوتر یا گوشی تلفن همراه را دارید تست می زنید و از زمان خود به بهترین شکل استفاده می کنید.
تفاوت رتبه های برتر در زمینه تحصیلی و کنکور با بقیه افراد در دو چیز است:
1- وقتی دیگران خسته می شوند رتبه برترها دست از مطالعه نمی کشند.
2- از زمان های مرده و کم اهمیت به بهترین شکل ممکن استفاده می کنند.
پس حتی هنگامی که در کنار خانواده منتظر صرف شام هستید و چند دقیقه نیز امکان یادگیری و تست زنی دارید می توانید به چند سوال جواب داده و آرام آرام به حد نصاب های قابل قبول برای موفقیت تحصیلی برسید.

امکان تنظیم زمان پاسخگویی در جیبی تست

اگر علاقمند هستید تست زمان دار کار کنید باید به شما یادآور شویم که این کار از نان شب نیز، برای شما واجب تر است. پس علاقه شما تاثیری در روند شرایط برگزاری آزمون های تحصیلی و کنکور ندارد چون باید در زمان تعیین شده برای هر درس به سوالات آن پاسخ دهید و این کار نیازمند تمرین، تمرین و تمرین است.
هیچ کس توانایی پاسخگویی به سوالات (مخصوصا دروس محاسباتی) در زمان تعیین شده را، بدون تکرار و قرار دادن خود در آن شرایط ندارد. در نتیجه باید بدفعات با محاسبه زمان اقدام به تست زنی کنید تا خواندن و پاسخ دادن به سوالات چند خطی نیز برای شما امکان پذیر شود.
در جیبی تست شما امکان پاسخگویی به سوالات را با تنظیم زمان دلخواه دارید. مثلا زمان خود را از 30 ثانیه الی 10 دقیقه برای هر سوال تنظیم می کنید و هر بار برای تست زنی می توانید این زمان را تنظیم دستی کنید تا آرام آرام مسلط به تست زنی سرعتی شده و به حدنصاب های مشخص شده در آزمون اصلی برسید.اگر در سوالی نیازمند زمان بیشتر بودید می توانید شمارشگر زمان را متوقف کنید و با زمان بیشتری به  آن سوال جواب دهید. اگر در سوالی زمان بیشتری صرفه جویی کردید می توانید به سواات بعدی دسترسی داشته باشید و… پس در جیبی تست مدیریت زمان در دستان شماست.

نقش جیبی تست در افزایش یادگیری مطالب و درس ها

تست زدن یکی از مراحل یادگیری می باشد. بسیاری از رتبه های برتر کنکور یا مشاوران تحصیلی فقط یکبار مطالعه صحیح درسنامه را پیشنهاد داده و بدفعات تست زدن را نکته طلایی موفقیت می دانند.
جیبی تست به صورت هوشمند، هر بار که تست را بدون پاسخ می گذارید یا غلط جواب می دهید در بازه 24 ساعت بعد، قبل از شروع تست های جدید، این سوالات را به شما نشان داده و تا گزینه صحیح را وارد نکنید سوالات جدید به شما نمایش داده نمی شود به همین دلیل شما حتما با تست زنی به یادگیری مطالب، نزدیکتر از قبل می شوید. جواب تشریحی کامل سوالات جیبی تست نیز، تکمیل کننده یادگیری شماست.

نشانه گذاری سوالات نکته دار

تمام تست های جیبی تست با دقت توسط برترین طراحان سوالات، معلم ها و دبیران مدارس برتر و رتبه های برتر کنکور تالیف شده اند و شما در هر درس با تعداد زیادی از این سوالات جذاب و شگفت انگیز طرف هستید. با انتخاب آیکن ستاره در کنار هر سوال می توانید آن سوال را نشانه گذاری کنید تا بدفعات آن را مرور کرده و به خاطر بسپارید. این ویژگی باعث می شود که سوالات همان درس در همان فصل نشانه گذاری شود و به سرعت به آن سوال دسترسی داشته باشید.

کارنامه عملکرد گزارش و تست زنی

جواب دادن به سوالات بدون دریافت و مشاهده عملکرد تست زنی کار بیهوده ای ست. در جیبی تست با هر بار تست زدن ولو به تعداد کم یا زیاد می توانید گزارش عملکرد خود را ارزیابی کنید و نسبت به افزایش قدرت تست زنی و جبران نقاط ضعف اقدام کنید.

تعداد تست های جیبی تست و قیمت

جیبی تست جایگزین کتاب تست یا آزمون های آزمایشی نیست ولی به طور قطع بهترین انتخاب برای تست زدن و افزایش سرعت تست زنی شماست.
اکثر کتاب های تست موجود در کشور در بررسی های ما نشان داد که بیشتر آنها تالیف سال 1397 و 1398 هستند و هر سوال دچار 3 تغییر می شوند:
1- تعداد تست ها به صورت بسیار ناچیز، کم یا زیاد می شود.
2- طراحی جلد آن معمولا تغییر می کند.
3-قیمت آن همیشه رو به افزایش می باشد.
پس شما محتویات چند سال قبل را با جلد جدید و قیمت گرانتر بدون تغییر خاصی تهیه می کنید. به طور نمونه کتاب زیست سال 97 یک انتشارات صاحب نام در کشور در سال 1397 در چاپ اول 65 هزار تومان به فروش رسیده است اما همین کتاب در پاییز 1402 با همان ویژگی های چند سال قبل به قیمت 425 هزار به فروش میرسد و معمولا هم خیلی از این کتاب ها دست نخورده یا با استفاده کم به کمد و کارتن انباری شما منتقل می شود. 😪😪
ما منکر گرانی کاغذ و تورم موجود در کشور نیستیم اما با خریداری بسته های جیبی تست چند ویژگی مهم را شما مدنظر قرار می دهید:
1- آپدیت شدن رایگان سولات برای خریدارن بسته های تست زنی.
2- تعداد تست فوق العاده استاندارد و به اندازه نه آنقدر زیاد که سوالی نزده باقی بماند نه آنقدر کم که به کل مباحث مسلط نشوید.
3-قیمت کاملا ارزان و به صرفه نسبت به کتب کمک درسی و آزمون های آزمایشی.
به طور مثال تمام تست های 5 درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست و زمین شناسی با 2260 تست فقط به قیمت 399 هزار تومان ارائه می شود اما قیمت این دروس در کتاب های تست حداقل چند میلیون برای شما آب می خورد.
4-بدون نیاز به دغدغه های حمل و نقل سنگینی و خرابی و… پس همیشه جیبی تست در دسترس شماست.
5- ذخیره اطلاعات تست زنی شما در پروفایل شخصی خود.
6- تست زنی با مطالعه و یادگیری در پایان هر درس و هر فصل.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *