بنر جیبی تست

بلاگ جیبی تست

بهترین کتاب تست تجربی

بهترین کتاب های تست کنکور تجربی

بهترین منابع و کتاب های تست زنی کنکور تجربی کدام اند؟ کدام عامل و فاکتورها در انتخاب منابع تست زنی نقش دارند و با کدام یک از این موارد می توان در رشته های برتر پزشکی، دندانزشکی، داروسازی رتبه برتر شد؟

معروفترین کتاب های تست زنی رشته تجربی

از قدیمی ترین و پرفروش ترین کتاب های تست زنی کنکور در رشته تجربی میتوانیم به انتشارات نشر الگو، سفیر خرد، کانون فرهنگی آموزش قلمچی، خیلی سبز، گاج، مهر و ماه و… اشاره کنیم.
هر کدام از این انتشارات هایی که برای شما نام بردیم عناوین مختلف برای ارائه به دانش آموزان و داوطلبان کنکور دارند (مانند میکرو، iq ، نردبان، کتاب های زرد، آبی و …)و معمولا از ابتدایی تا کنکور را شامل می شوند.

چرا کتاب تست جدید بخریم یا نخریم ؟

جالب اینکه تفاوت بیشتر این کتاب ها بیشتر در شکل ظاهری جلد و ابعاد است یا در جابجایی درسنامه با سوالات و بالعکس به طوری که دقیقا مواردی مشاهده شده که مطالب یک کتاب با کتاب دیگر آن انتشارات یکسان بوده ولی عنوان های مختلفی برای فروش دارند!!! البته کم و زباد شدن تعداد ضفحات معمولا با کم و زیاد شدن سوالات ارتباط مستقیم دارد پس در نتیجه:
به نظر نویسنده با بیش از ده سال سابقه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و تالیف کتاب های مختلف آموزشی، تفاوت خاص و چشمگیری بین کتاب های مختلف یک انتشارات نیست و شما با تهیه یک عنوان کتاب درسی نیز به آن سطح از تست زنی استاندارد خواهید رسید و نیازی به تهیه کتاب های مختلف نیست. اما شاید این سوال را از خود بپرسید که علت این همه هزینه و چاپ عناوین مختلف برای یک درس چیست؟ به یک مورد در فیزیک گاج اشاره می کنیم که بدانید چند عنوان کتاب درسی برای این درس چاپ و نشر شده است:
1-کتاب های سری IQ
2-کتاب های سری میکروطلایی
3-کتاب های سری مینی میکرو
4-کتاب های دور دنیا
5-کتاب های پرسش چهار گزینه ای
6-کتاب های خط ویژه و…

تکنیک های فروش کتاب های تست جدید

تصور کنید یک منبع تست زنی سطح خوب برای انتشارات X به مدت چند سال بدون تغییر خاصی چاپ میشد و آن کتاب تنها محصول آن درس در آن انتشارات بود بعد از مدتی نسخه های کپی، پی دی اف و غیر مجاز آن محصول و حتی نسخه های دست دوم در دیوار و شیپور کم کم جلوی فروش نسخه اصلی کتاب را از انتشارات X می گرفت و هر روز متضررتر می شدند پس بهترین راه القاء تفاوت بین عناوین مختلف کتاب است تا از هر محصول عناوین خاصی به فروش رسد.

یک تکنیک دیگر انتشارات های کنکوری تغییر نام مولفین است که بیشتر جنبه تجاری و رزومه سازی برای بعضی از اساتید را دارد در حالیکه دیتا و محتوای کتاب مولف الف با مولف ب تفاوت خاصی ندارد اما چون نام شخص دیگری به عنوان مولف درج شده شما به راحتی بیشتری باور می کنید که حتما این کتاب با کتاب سابق من تفاوت خاصی دارد و تشویق به خرید نسخه های جدید می شوید.

چه کتاب تستی بخرم؟

خیلی ها بدنبال این پرسش هستند که بهترین منابع و کتاب های تست زنی کنکور تجربی کدام است؟ با صرف چه هزینه ای و چه عنوان کتابی می توانم در کنکور قبول شوم و از دبیران، دوستان، رتبه های برتر، مشاوران، پیج های اینستاگرام و … بدنبال جمع آوری نظرات و تصمیم گیری برای خرید هستند.
یک نکته دوستانه: درگیر عناوین مختلف کتاب های تست زنی نباشید. ماهیت این کتاب ها تقریبا شبیه به هم و ازیک منشاء که همان کتاب درسی است می باشد پس به نکات مهمتری دقت کنید تا در دوران مطالعه خود درگیر عوض کردن منابع یا بدتر از آن باز نکردن کتاب ها نشوید.

  • همه جا با تست عجین و همراه باشید تا باور کنید که ارزش شما بیشتر از آن است که درگیر مسائل حاشیه ای شوید.
  • تست زدن باید برای شما یک تفریح باشد تا در رشته های برتر تجربی قبول شوید و سری بین سرها بلند کنید.
  • در زمان های مرده و بیهوده تست بزنید و از بقیه سبقت بگیرید تا اینکه خود را گول بزنید و صرف انجام یک کاری وجدان شما را آرام کند پس باید در زمانی که رقبای شما مطالعه ندارند، شما مطالعه کنید ولو کم!!
  • بتوانید نکات غلط تست ها را با مشاهده جواب های تشریحی سریع آموزش ببینید تا اینکه فقط…
  • از درصدهای ضیف و غلط نترسید و باور کنید که هیچ کس از روز اول نتوانسته همه درس ها را عالی تست بزند.
  • زدن تست های صحیح به صورت چند باره چیزی به دانش شما اضافه نمی کند پس برای تست های غلط و نزده زمان بیشتری بزارید.
  • تست های قوی و نکته دار را در درس های مختلف نشانه گذاری کنید تا دوباره با مطالعه عمیق تر نتیجه بهتری کسب کنید.

بهترین جایگزین کتاب تست ✔✔

تصور کنید طی یک تعطیلات دو الی سه روزه قصد مسافرت دارید و امکان حمل کتاب های مختلف تست زنی را از خود سلب می کنید در نتیجه هم از درس خواندن خود فاصله گرفته اید و هم احتمالا کمی عذاب وجدان بابت وقفه مطالعاتی دارید.
اگر هر روز برای مطالعه به کتابخانه یا محل دیگری مراجعه می کنید و میخواهید به چند کتاب تست دسترسی داشته باشید باید یک کوله پشتی سنگین را با خود حمل کنید
اگر کتاب های تست شما، تعداد تست های زیادی دارد یا تعداد کم تست ها، باعث عدم تسلط شما در تست زنی می شود نباید تصمیمات هیجانی و احساسی بگیرید و بر اساس زمان باقیمانده مدیریت زمان کنید

پیشنهاد ما به شما جیبی تست است.

  • جیبی تست یک سایت آنلاین تست زنی در درس های مختلف است که در هر درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی تعداد سوالات مشخص دارد و می توانید از این تعداد سوالات در ۲۴ ساعت شبانه روز استفاده و نتیجه دلخواه را کسب کنید.
  • تعداد سوالات جیبی تست بسیار استاندارد است و همه مباحث کتاب را شامل میشود
  • سطح سوالات استاندارد است که منتاسب با سطح سوالات آزمون سراسری تالیف شده اند
  • جیبی تست قطعا به یادگیری شما می افزاید چون سوالات غلط و نزده دفعات قبل، برای شما تکرار می شود تا جواب صحیح را فرا بگیرید.
  • با جیبی تست با هربار تست زنی کارنامه عملکرد خود را مشاهده می کنید.
  • امکان نشانه گذاری سوالات مورد علاقه، باعث می شود تا سریعتر از همیشه به سراغ سوالات دلخواه بروید.
  • تعیین زمان دلخواه برای پاسخگویی به سوالات که با این تمرین جذاب، سرعت تست زنی شما افزایش می یابد.
  • هزینه فوق العاده مقرون به صرفه نسبت به هر کتاب تست که به طور مثال شما فقط با پرداخت قیمت ۳۹۹ هزار تومان به قیمت حدودی ۷ میلیون تومان پس انداز و صرفه جویی خواهید کرد.

بسته های رایگان جیبی تست (شامل ۵۰ سوال) را از دست ندهید تا برای وقت، هزینه و کیفیت یادگیری خود بهترین تصمیم را بگیرید.

2 پاسخ

  1. چه چیز جالب و خفنی عه
    من هر روز تعداد تست هام بیشتر شده دارم با جیبی تست کار میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *